Stadsschuur 1 te Middelburg  |  Routebeschrijving
A A

Klachten

Als het niet loopt zoals het moet….

Wij vinden het heel erg belangrijk dat u tevreden bent over onze behandeling. U moet een dokter hebben die u kunt vertrouwen en waar u op een prettige manier mee om kunt gaan. Toch kan het gebeuren dat dingen niet lopen zoals het moet. Indien u een klacht heeft, kom dit dan bespreken met de betreffende medewerker. Wij zullen goed naar u luisteren en notitie nemen van uw klacht. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiƫnten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

Actueel

24/09

Coronamaatregelen update per 25 september
Per 25 september zijn er landelijke versoepelingen. Voor de huisartsenpraktijk verandert er niets. Dit komt omdat u onge...

Lees meer
24/09

Uitnodiging griepvaccinatie 2021
De Doelgroep voor de griepvaccinatie heeft afgelopen week een uitnodiging thuisgekregen. Helaas heeft de instantie die v...

Lees meer
Archief